perjantai 23. joulukuuta 2011

Joulu aatonaattoilta

On aatonaattoilta,niin sydäntä lämmitti kun Terhi tuli lastensa Fannin ja Veikan kanssa ja sen jälkeen tulivat Juho ja Mari sitten Helinä ja Markku. Oli tosi lämminhenkinen tunnelma ja ilo siitä että olin heille jotain saanut tehtyä.Nousin aamulla puoli viiden aikaan ylös ja leivoin 90 kpl:tta karjalanpiirakoita,päivällä tein sienisalaatin ja savustetusta lohesta piirakoille munavoin sijasta tämän lohitahnan. Kuusi on koristeltu ja koottu jo maanantaina pikku Oonan kanssa. Oona on tosi välkky tyttö,Hän osasi aivan itsenäisesti koota koko kuusen ja jopa antoi neuvoja minulle. Huomenna menen Anun kanssa viemään haudoille kynttilät ja vien Heille joulutuomiset ja samalla käyn Anne-Marin Mikon ja Annan luona viemässä joulutervehdykseni.Lauralle laitoin paketin Orivedelle. Kiitos Silja ja Eero ihanasta jouluruususta,kiitos Mirkku siitä savustetusta lohesta,kiitos kaikille ystäville ja minun ihanille kurssilaisille. Te olette antaneet minulle paljon jaksamista. Terveisiä Teille Tornioon Pertille Marjalle sekä Ruuskan perheelle. Olen muistanut Teitä paljon vaikka en ole saanut otettua yhteyttä. Teille Anja ja Reijo lämpimiä ajatuksia.Viides joulu yksin vaikka en ole yksin mutta sittenkin tämä joulu on aina niin herkistävä ja monet rakkaat muistot muistuvat mieleen voimakkaast.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti